Szaliki dla agencji reklamowych

Ilekroć zbliża się duża impreza sportowa, ilekroć nadchodzi wielkie wydarzenie medialne, zawsze wtedy pojawiają się pytania do agencji reklamowych o gadżety reklamowe, które mogłyby upamiętnić zdarzenie oraz… pozwolić firmie zapaść w pamięci uczestników. Oczywiście każda agencja reklamowa ma swojej ofercie dziesiątki, a często nawet i setki gadżetów na takie okazje. Ale… czy wszystkie one były użyte już dziesiątki, setki razy?

Szaliki reklamowe wywodzą się bezsprzecznie ze sportu, ale dawno wyszły już poza wąski krąg wydarzeń piłki nożnej czy innych sportów zespołowych. Dziś jest to nośnik haseł, barw, idei i… brandów. Dlatego warto włączyć ten produkt do swojej oferty. Również ze względu na cenę. Przy większym nakładzie koszt szalika może wynieść nieco ponad 10 zł netto, więc jest to wyrób dla Klientów z każdej półki. Polecamy!