Szaliki dla sportu

Wśród szalików reklamowych największą grupę stanowią szaliki sportowe. Niezależnie od tego czy jest to produkt ściśle klubowy, wyprodukowany przez drużyny dla ich fanów czy też część przedsięwzięcia komercyjnego, mamy do czynienia z reklamą, marketingiem. Budowa wizerunku firmy w jakiejś mierze pokrywa się z budowaniem marki sportowej. W obu przypadkach chcemy pokazać dynamizm przedsięwzięcia, jego sukcesy, jego energię i potencjał. Niezależnie od tego czy chodzi o klub sportowy czy nową markę na rynku, zawsze chodzi o wzmocnienie siły, przewagi, o zwycięstwo.

Szalik sportowy spełni w sporcie ścisłą rolę reklamową. Od pewnego czasu kluby piłkarskie ścigają się w liczbie sprzedanych koszulek meczowych. W Polsce jednak to szaliki są najczęściej kupowanymi gadżetami sportowymi. Ze względu na wieloletnią tradycję – oraz cenę. Kibic jest w stanie kupić od ośmiu do dwunastu szalików w cenie jednej koszulki piłkarskiej, to robi różnicę. Dlatego warto inwestować właśnie w ten rodzaj pamiątki sportowej.